Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

GADIS 16 TAHUN LESAP BERSAMA RM 30000 MILIK IBU

on 29 September 2012


GADIS 16 TAHUN LESAP BERSAMA RM 30000 MILIK IBU | Isu Semasa | Berita - eorang gadis berusia 16 tahun, dipercayai menghilangkan diri sejak tiga minggu lalu bersama barang kemas milik ibunya bernilai RM30,000.

Gadis yang bernama Siti Saharah Abd Hamid dikatakan keluar dari rumahnya di Kuala Lipis, Pahang pada 4 September lalu dipercayai mengikut teman lelakinya yang baru dikenali berasal dari Kelantan.

Bapanya, Abdul Hamid Mahmood, 63, berkata ketika keluar dari rumah, anaknya langsung tidak menunjukkan tanda-tanda mencurigakan dan juga tidak memberitahu  keluarga.

“Kami tidak pernah berselisih pendapat, malah dia merupakan anak yang rapat dengan keluarga. Dia juga tidak pernah mempunyai teman lelaki namun selepas mengenali lelaki itu, dia mulai berubah, “ujar ayahnya.

“Dari maklumat yang diperolehi, dipercayai anak saya berada di Kelantan dan mengikut lelaki yang baru dikenalinya itu yang berhajat melangsungkan perkahwinan dengan anak saya di Thailand.

“Saya risau dengan keadaan ini, kerana dia masih bersekolah dan kehilangannya, menjadi tanda tanya kami sekeluarga,” tambahnya lagi.

Menurutnya lagi, isterinya, Jambi Hassan, 58 juga sudah kering air mata, mengenangkan nasib anaknya itu.

“Saya syak mungkin dia dipukau kerana anak saya tidak pernah melakukan perkara seperti ini. Pernah saya cuba menghubungi telefon bimbitnya, namun taliannya dimatikan dan gagal dihubungi sehingga kini,” katanya.

Abdul Hamid mengharapkan supaya sesiapa yang menemui anaknya, di sekitar Kelantan termasuk di Rantau Panjang atau sekitarnya supaya dapat menghubungi talian 017-9875300 atau Eqram di talian 017-9405369.
Ranking: 5

{ 0 ong gedek gedek... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved