Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

FASHA SANDHA MENGANDUNG, JEJAI YANG MENGIDAM

on 11 September 2012


FASHA SANDHA MENGANDUNG, JEJAI YANG MENGIDAM | Berita Artis - Pelakon popular tanah air, Fasha Sandha mengakui dia tidak berapa mengidam untuk makan makanan tertentu seperti wanita hamil yang lain. Tetapi, suaminya, Rizal Ashram Ramli atau lebih popular dipanggil Jejai lebih mengidam pelbagai makanan.

Namun begitu, Fasha Sandha kini sedang mengalami alahan yang sangat teruk sehingga termuntah apabila menggunakan ubat gigi.

"Saya tiada mengidam apa-apa tetapi yang kelakarnya suami saya pula yang mengidam lebih. Dia mengidam hendak makan macam-macam sejak saya hamil ini. Namun begitu, saya kini mengalami morning sickness yang sangat teruk. Malah, sangat alah dengan bau dan rasa ubat gigi. Jadi, setiap kali gosok gigi saya akan muntah," ujar Fasha Sandha.
Ranking: 5

{ 1 ong gedek gedek... read them below or add one }

Unknown said...

normal ler tu......


11 September 2012 at 17:55
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved