Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

EDRY KRU SUNTIK BOTOX PADA HIDUNG???

on 19 September 2012


EDRY KRU SUNTIK BOTOX PADA HIDUNG??? | Gosip - Salah seorang ahli dalam grup KRU, Edry telah menimbulkan desas desus yang mendakwa Edry kemungkinan telah melakukan sesuatu apabila wajahnya terutama di bahagian hidung untuk kelihatan lebih tampan dan muda.

Mari kita bersangka baik, wajah Edry kelihatan berbeza mungkin disebabkan dia sudah semakin kurus dan cekung di bahagian muka. Yalah, kalau dahulu Edry sedikit tembam berbanding adik-beradiknya yang lain.

"Alhamdulilah saya sihat dan setakat ini tidak mempunyai sebarang penyakit dan perubahan fizikal saya tiada kena mengena dengan perkara itu.

"Saya kurus kerana saya bersenam setiap hari kerana ingin memastikan badan saya sentiasa sihat dan bertenaga," ujar Edry.
Ranking: 5

{ 1 ong gedek gedek... read them below or add one }

Ibu Aqmar said...

sama je idung dia...kem dot dot cam biasa :)


19 September 2012 at 11:53
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved