Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Cara Mengubah Hidup Dalam 41 Hari

on 11 September 2012

"Saya masih ingat, suatu ketika di dalam tahun 2010, saya mengalami kesempitan hidup yang teramat sangat. Saya baru diberhentikan kerja ketika itu.

Saya mempunyai seorang anak kecil dan seorang isteri yang bekerja biasa sahaja. Pendapatannya kecil.

Pernah suatu ketika kami tidak langsung mempunyai beras untuk dimakan, susu anak habis dan minyak kereta tinggal sedikit. Oleh kerana saya ketika itu gagal mendapat sebarang pekerjaan, kami memang bergantung hidup dengan pendapatan isteri yang tidak seberapa.

Kami mengharungi detik-detik sukar ini selama beberapa bulan. Tetapi...

Setelah menyertai program Bengkel Menguasai Keajaiban Frekuensi Asma Ilahi, hidup saya berubah serta-merta, dalam tempoh sebulan Allah bukakan rezeki yang tak terduga kepada saya..biarlah pengalaman itu dirasakan oleh anda semua setelah anda hadir ke bengkel ini" - Hamba Allah

layari www.seminar2u.net
sumber testimoni: www.seminar2u.net

 
 
 
Ranking: 5

{ 0 ong gedek gedek... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved